Actief taakbeheer
Vindt u de BTW periodes ook zo stresserend? Hoe meer klanten u heeft, hoe moeilijker het wordt om het overzicht te bewaren. En dan kan het gebeuren dat een aangifte te laat buiten gaat…
Haal alle deadlines!
Wij hebben standaard taken gemaakt zodat u alle wettelijke vervaltermijnen haalt (BTW aangifte, belastingen, fiches, jaarverslag, vervaldatum eID,… u kent ze ongetwijfeld allemaal!)
Elk accountantskantoor is anders en daarom kan u deze taken zelf naar uw wensen aanpassen en bovendien een onbeperkt aantal eigen taken maken.
- Globaal statusoverzicht van alle taken.
- Overzichten per medewerker, per relatie, per periode,...
- Gegevens uit de taken worden automatisch in documenten/e-mails opgenomen (handig voor de communicatie met uw klanten)
- Koppel automatische tijdsregistratie aan taken en de facturatie verloopt snel en perfect!
- Laat u automatisch waarschuwen zodat u op tijd aan uw taken begint ;-)
