Relatie- en/of projectbeheer
Alle gegevens over uw klanten en andere contacten handig bij elkaar.
Werkt u met projecten? Daar hebben we ook een oplossing voor!
Per klant, prospect, contact, leverancier,… een relatiedossier met daarin alle nodige informatie:
- Alle legale info: oprichting, neerleggingsdatum statuten, plaats en datum van de algemene vergadering, RSZ gegevens, UBOs, anti-witwas,…
- Alle accountantsinfo: volmachten (automatisch ophalen via CSAM), BTW gegevens,…
- Contracten en opdrachtbrieven
- Taken: welke taken doen we voor deze relatie? Hoever staan we daarmee?
- Facturatie: betalingstermijnen, factuursjablonen, kortingen, forfaits,…
- Communicaties en documenten
Nieuwe dossiers maakt u snel via Companyweb, BTW-ontvangstbewijzen, CSAM of de KBO*.
In Admin-Consult (en binnenkort ook in AdminPulse) kan u per relatiedossier projectdossiers maken. Facturatie en taken worden aan projectdossiers gekoppeld waardoor u meer mogelijkheden heeft.
*De koppeling die gebruikt wordt voor het creëren van dossiers varieert naargelang de software.
