Admin-IS en Admin-Consult

Kantoorbeheer voor accountants van op jouw server

Relatie/projectbeheerActief taakbeheerPlanning en agendaAntiwitwasTijdsregistratieFacturatieUBOHRMRapportageConnecties

Kantoorbeheer voor accountants van op jouw server met Admin-IS of Admin-Consult

Admin-IS en Admin-Consult bieden beide een bedrijfsbrede oplossing voor het overzichtelijk en centraal beheren van klant- en prestatiegegevens, uurregistratie en automatische generatie van facturen.

Het verschil tussen Admin-IS en Admin-Consult? Admin-Consult voegt Projecten toe aan jouw kantoorbeheer.

Admin-IS: kantoorbeheer voor accountants

​​​​​​​Een totaaloverzicht:

  • Duidelijk overzicht van alle tijdsregistraties voor het factureren en doorberekenen van kosten aan jouw klanten.
  • Opvolging van de taken in jouw kantoor met behulp van de TaskFlow.
  • Voor de eenmanszaak én voor kantoren met meerdere medewerkers.
  • Gebruiksvriendelijk, zonder overbodige toeters en bellen, met correct beheer van alle (wettelijke) documenten en gegevens.
  • Historieken van de gewerkte uren en klantenfacturen.
  • Importmogelijkheid van gegevens uit andere databanken.
  • Verschillende rapportagemogelijkheden, in te stellen volgens need-to-know principe.
  • Rapporten exporteerbaar naar verschillende Microsoft applicaties (Word, Access, Excel).
  • Regelmatige updates en gegarandeerde follow-up van wetgeving.

Tijdsregistratie & facturatie

In Admin-IS zijn er meerdere manieren waarop je jouw uren overzichtelijk kunt registreren. Reden te meer dus om Excel spreadsheets of gewone losse papiertjes achterwege te laten! Naast jouw uren kan je natuurlijk ook alle kosten en materiaalverbruik registreren. Alle info wordt automatisch verwerkt in de facturatie.

Alle geregistreerde uren, kosten en materiaalverbruik worden overzichtelijk bijgehouden en zijn de basis voor de automatische generatie van de facturen. De facturen kunnen eenvoudig naar jouw boekhoudpakket geëxporteerd worden én je kan je facturen per mail versturen. Handig toch?

CRM

Wie zijn je klanten? Aan welke klanten verdien je  het meest? Wat is de beste manier om nieuwe klanten te vinden? De CRM module helpt je hierbij!

Planning & agenda

Het is belangrijk dat jij en jouw medewerkers een agenda bijhouden om activiteiten te plannen. Alle geplande activiteiten kunnen eenvoudig overgenomen worden in de tijdsregistratie.

Rapporten

Admin-IS heeft een rapportgenerator waarmee je zelf rapporten kan maken en aanpassen. We hebben een aantal standaardrapporten voorzien waarmee je onmiddellijk aan de slag kan.

Al uw informatie in één pakket

De integratie van externe applicaties wordt steeds belangrijker. Om alle informatie te bundelen in één pakket, zijn we overeenkomsten aangegaan met andere leveranciers (SD Worx, Intersentia,...). Bij de implementatie van Admin-IS worden ook zoveel mogelijk gegevens van jouw klanten overgenomen uit andere bronnen, zoals jouw boekhoudpakket. Tevens kunnen alle verkoopfacturen die gegenereerd zijn door Admin-IS, ingelezen worden door jouw boekhoudpakket (als deze beschikt over een importmodule).

HRM

Met deze module kunnen alle relevante gegevens (arbeidsovereenkomst, vakanties,...) van een onbeperkt aantal medewerkers worden geregistreerd, beheerd en geanalyseerd. Alle data i.v.m. verloven, deeltijdse arbeid, ziekte en werkuren worden geëxporteerd in een klein bestandje dat dan doorgemaild kan worden naar jouw sociaal secretariaat ter verwerking.

Admin-Consult:
Admin-IS + projecten

Alle functionaliteiten van Admin-IS, plus projectopvolging:

In Admin-Consult volg je projecten op vanaf de eerste contacten met de prospect.

Je stelt er ook de projectraming en -planning in op.

Elke medewerker kan zien waar hij ingepland is en voor wanneer.

Via de tijdsregistraties die alle medewerkers op het project doen, kan je de status van de projectuitvoering tot op de voet volgen.