Best practices voor uw accountantskantoor in tijden van Corona

Uw accountantskantoor is de rots in de branding voor uw klanten, de ondernemers. Op deze pagina helpen wij u met best practices en korte tips en tricks zodat u snel kan inspelen op actuele vragen van uw klanten.

Voor wie van uw klanten is welke Covid-19 maatregel van toepassing?

We hebben een TaskFlow taak toegevoegd waarmee u kan bijhouden welke maatregel u heeft aangevraagd en/of verkregen is voor uw klant: "COVID-19 (Syneton)".

Omdat de overheid de maatregelen regelmatig aanpast, is het mogelijk dat we bijkomende updates brengen van deze taak. DOE daarom zelf GEEN AANPASSINGEN aan de TaskFlow "COVID-19 (Syneton)"!

Als u nog andere informatie wil bijhouden, raden we u aan om een eigen TaskFlow taak te maken en het daarin op te volgen. 

Dit artikel legt uit hoe u de TaskFlow taak COVID-19 gebruikt.

Gratis virtuele assistent op uw website

In samenwerking met Accounton bieden wij u een virtuele assistent aan die alle steunmaatregelen m.b.t. de coronacrisis kan beantwoorden. Deze tool kan, voorzien van uw logo en huisstijl, op uw website geplaatst worden. 


Uw klanten kunnen bij de assistent terecht zodat u niet telkens dezelfde vragen hoeft te beantwoorden. De virtuele assistent wordt dagelijks up-to-date gehouden. Verder kan deze assistent ook automatisch enkele aanvragen tot steunmaatregelen opmaken voor uw klanten. 


Bekijk hier een voorbeeld: https://accounton.io/corona-assistent/

Wilt u deze assistent graag op uw website? Dat kan via https://accounton.io/corona-assistent/ of via een mailtje naar info@accounton.io