Actief taakbeheer

Vindt u de BTW periodes ook zo stresserend? Hoe meer klanten u heeft, hoe moeilijker het wordt om  het overzicht te bewaren. En dan kan het gebeuren dat een aangifte te laat buiten gaat…

Haal alle deadlines!


Wij hebben standaard taken gemaakt zodat u alle wettelijke vervaltermijnen haalt (BTW aangifte, belastingen, fiches, jaarverslag, vervaldatum eID,… u kent ze ongetwijfeld allemaal!)


Elk accountantskantoor is anders en daarom kan u deze taken zelf naar uw wensen aanpassen en bovendien een onbeperkt aantal eigen taken maken.

  • Globaal statusoverzicht van alle taken.
  • Overzichten per medewerker, per relatie, per periode,...
  • Gegevens uit de taken worden automatisch in documenten/e-mails opgenomen (handig voor de communicatie met uw klanten)
  • Koppel automatische tijdsregistratie aan taken en de facturatie verloopt snel en perfect!
  • Laat u automatisch waarschuwen zodat u op tijd aan uw taken begint ;-)