Relatie- en/of projectbeheer

Alle gegevens over uw klanten en andere contacten handig bij elkaar. 

Werkt u met projecten? Daar hebben we ook een oplossing voor!

Per klant, prospect, contact, leverancier,… een relatiedossier met daarin alle nodige informatie:

  • Alle legale info: oprichting, neerleggingsdatum statuten, plaats en datum van de algemene vergadering, RSZ gegevens, UBOs, anti-witwas,…
  • Alle accountantsinfo: volmachten (automatisch ophalen via CSAM), BTW gegevens,…
  • Contracten en opdrachtbrieven
  • Taken: welke taken doen we voor deze relatie? Hoever staan we daarmee? 
  • Facturatie: betalingstermijnen, factuursjablonen, kortingen, forfaits,…
  • Communicaties en documenten

Nieuwe dossiers maakt u snel via Companyweb, BTW-ontvangstbewijzen, CSAM  of de KBO*.

In Admin-Consult (en binnenkort ook in AdminPulse) kan u per relatiedossier projectdossiers maken. Facturatie en taken worden aan projectdossiers gekoppeld waardoor u meer mogelijkheden heeft.

*De koppeling die gebruikt wordt voor het creëren van dossiers varieert naargelang de software.